Rollerblade MACROBLADE 110 3WD
Doporučené nabídky (1)
Nejlevnější nabídky (5)
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v Inline Centrum
- 110 mm kolečka
- pohodlné, prodyšné
- tříkolečkový rám
- systém utahování
- barevná kombinace
- v místě kloubu se šoupe vrchní plastová část po té spodní a plast se odírá. Za ty peníze bych čekal lepší provedení, na funkci to však zatím nemá žádný vliv.
- Bílá je pro kolečka velmi nepraktická barva, během pár kilometrů se zašpiní a moc hezky to nevypadá. Ale to je detail.
Jsou to asi páté brusle, co jsem zkoušel. Mám širší nohu a tyto mi konečně sedí. Přední část je z pevného úpletu, dobře větrají a přizpůsobí se noze. Některé brusle spíš připomínají lyžáky, tyto jsou subtilnější a líp obepínají nohu.
Tříkolečkový rám se 110 mm kolečky je pro mě ideální kombinace. Rychlé a přitom stále dobře manévrovatelné brusle. Kolečka jsou těsně pod nohou, těžiště je snížené na možné minimum.
Zkoušel jsem i 125mm kolečka, jsou sice o něco rychlejší, ale je daleko namáhavější se na nich rozjet a udržovat rychlost, kvůli vyš položenému těžišti víc zatěžují klouby.
Parametry produktu
Popis produktu
Fitness inline brusle Rollerblade Macroblade 110 3WD jsou určeny na středně dlouhé až dlouhé jízdy, pro pokročilejší bruslaře. Tříkolečková koncepce kombinuje vysokou rychlost s vynikající ovladatelností. Skvělá botička a dobré polstrování umožňuje pohodlné usazení nohy po celou dobu bruslení. Vnitřní botička Performance liner je navržena pro pohodlí nohy s ohledem na pohyb při bruslení. Výplň s pamětí zaručuje dokonalé přizpůsobení tvaru jakékoliv nohy a zabraňuje otlačení chodidel. K vysokému komfortu přispívá stahování Speedlace. Hliníkový rám je pevný, odolný, stabilní a v tvrzené verzi má zvýšenou nosnost a tuhost v torzi = lepší přenos energie, žádné ztráty z kroucení. Kolečky 110 mm/85A točí ložiska SG9.
Výhody bruslí Rollerblade Macroblade 110 3WD
Bohaté polstrování s pamětí zajistí vysoký komfort a dokonalé přizpůsobení noze
Prodyšné materiály s odvodem potu
Dobrá boční opora zároveň plynulá flexe, která umožňuje přirozený náklek
Composite skelet a vysoký cuff - zajistí dokonalou oporu a vedení nohy
Utahování SpeedLace SL2
Hydrogen kolečka, made in USA
Bota
Skelet z lehkého kompozitu zajistí dokonalou stabilitu, oporu a vedení nohy. Pletený svršek podporuje cirkulaci vzduchu i odvod potu a bezešvá vnitřní botička s anatomickou stélkou se výborně přizpůsobí tvaru nohy. Na výrobu vnitřní výstelky byl použit ultra lehký materiál, který poskytuje excelentní komfort při zachování ideálního přenosu energie do odrazu. Pro snadné nazouvání a vyzouvání byla na vnitřek botičky použita Lycra, výstelka je zároveň vyrobena z antibakteriálního materiálu pro dlouhou životnost a stálý komfort.
Součástí balení je Footboard sizer, pevná plastová vložka, která se vkládá pod stélku a umožňuje individuální donastavení velikosti bruslí.
Zapínání
Brusle stáhnou tenké tkaničky se Speedlace stahováním a bezpečí zajistí přezka nad kotníkem. Nártní powerstrap na suchý zip zafixuje patu v brusli a zamezí pohybu nohy, což zajistí lepší přenos energie a zabrání vznikání puchýřů a oděrek, které při špatném dotažení bruslí mohou vznikat.
Rám
Hliníkový rám Twinblade ALU 3WD je pevný, odolný, rychlý a díky nízkému profilu zlepšuje rovnováhu. V tvrzené verzi (extruded) má zvýšenou nosnost a tuhost v torzi - lepší přenos energie a žádné ztráty z kroucení. Kolečka jsou v rámu upnuta 8 mm závodními osičkami.
Délky rámu u jednotlivých velikostí: 38-47,5: 11,4"(290 mm)
Kolečka
Kolečka Rollerblade Hydrogen SE 110 mm s tvrdostí 85A s nízkým valivým odporem pro dokonalý požitek z jízdy. Kvalitní polyuretanové složení přispívá k dlouhé životnosti a tlumí vibrace, důraz byl kladen také na vysokou odolnost, která se odráží v menší míře opotřebení. Vysoká rychlost s menším úsilím a neskutečná energie v každé vaší jízdě,to jsou kolečka Hydrogen.
Ložiska
Ložiska Rollerblade ILQ 9 Classic Plus od výrobce Twincam se řadí mezi nejlepší ložiska, jaká se pro inline vyrábí. Technologie TK GEL 6ball s nylonovou klecí a jednostranným ocelovým zapouzdřením. Tichý chod zajišťuje vazelínové mazání. Ložiska jsou z vnitřní strany otevřená pro snazší možnost domazání. Z vnější strany je klasická protiprachová krytka zajištěná C pojistkou s možností demontáže.
Brzda
Součástí balení je klasická brzda s možností výměny a demontáže.
Videa a návody
Návod ke stažení
Pro zvětšení videa klikni ve videu vpravo dole na ikonu čtverečku
Tabulka velikostí
Jak vybrat správnou velikost bruslí
Tabulku velikostí najdeš také v galerii
Klikni na tabulku velikostí pro její zvětšení
Poradna
Naše benefity
Diagnostika klenby zdarma
Jsme autorizovaná prodejna značky Rollerblade
Zázemí specializovaných kamenných prodejen
Odborné poradenství - tým zkušených bruslařů a instruktorů
Servis kolečkových bruslí
Půjčovna kolečkových bruslí
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v Inline Centrum
- 110 mm kolečka
- pohodlné, prodyšné
- tříkolečkový rám
- systém utahování
- barevná kombinace
- v místě kloubu se šoupe vrchní plastová část po té spodní a plast se odírá. Za ty peníze bych čekal lepší provedení, na funkci to však zatím nemá žádný vliv.
- Bílá je pro kolečka velmi nepraktická barva, během pár kilometrů se zašpiní a moc hezky to nevypadá. Ale to je detail.
Jsou to asi páté brusle, co jsem zkoušel. Mám širší nohu a tyto mi konečně sedí. Přední část je z pevného úpletu, dobře větrají a přizpůsobí se noze. Některé brusle spíš připomínají lyžáky, tyto jsou subtilnější a líp obepínají nohu.
Tříkolečkový rám se 110 mm kolečky je pro mě ideální kombinace. Rychlé a přitom stále dobře manévrovatelné brusle. Kolečka jsou těsně pod nohou, těžiště je snížené na možné minimum.
Zkoušel jsem i 125mm kolečka, jsou sice o něco rychlejší, ale je daleko namáhavější se na nich rozjet a udržovat rychlost, kvůli vyš položenému těžišti víc zatěžují klouby.